Isnin, 14 Mei 2012

Manik Raya 2011





Untuk baju raya 2011 dan kepunyaan saya sendiri.. ini dia….  Baju raya untuk tahun lepas kami memilih baju bertemakan coklat…  anak2 nak juga baju rayanya bling2…. dapat baju plak dah dekat raya... mmg masa pun x sempat… so x dptlah nak di jahitkan manik… yg sempat belikan rantai mutiara….hehehe J…

Untuk baju raya saya yg lagi satu, saya selitkan sedikit kumbang2 yg comeii….

manik crumble yg x seberapa heavy tp di tambah motif kumbang..


Untuk  baju-baju keluarga termasuk emak, mak metua n adik2 saya juga jahitkan manik2… design juga kehendak masing2…  nak tau malam raya bercengkang mata… sehingga siap.. Raya tahun lepas adalah giliran beraya di kg suami di Tjg Malim…


Nak selitkan gak sesuatu.. yg terindah buat alfinbeads…. Gambar2 raya kami sekeluarga…  sweet tak?....


Bersama suami tercinta dan anak2 tersayang…. 



Bersama ibu mertua, adik ipar, biras anak2 anak dan anak buah… 





Selepas raya di kg sy Batu Pahat, ayah saya ingin mengadakan majlis perkahwinan adik sy yg keempat Siti Aisyah.. jadi baju hijau berbunga pink dan kuning menjadi pilihan kami sekeluarga….


Haa nak juga selitkan gambar istimewa keluarga sy semasa hr perkahwinan adik sy…







Tiada ulasan:

Catat Ulasan